tisdag 18 maj 2010

concord

alltså, sommarn ba "SWOOOSCH HÄR E JAG" från ingenstans! fantastiskt, såklart, men så jävla otippat. jag har gått runt dom här sommardagarna och ältat hur jävla kort tid sedan det egentligen var som vi pulsade runt i täck-brallor och frös häcken av oss. nu bränner man sitt lilla fräkno-fejs efter 10 minuter i solen. helt crazy.

en skitkul grej som hände igår var när M stod och pratade med en farsa till en unge, och en annan unge som inte riktigt kan säga konsonanter ordentligt står å ba "HALLÅHALLÅHALLÅHALLÅ" M ba "mm, vad är det?" då tar hon sitt lilla pekfinger, hivar in det i M's ena lök och ba "VAJFÖJ HA DU TUTTAJ?!" aproligt ju. 



nu är tröjan f.ö. klar. jag inser att man typ har glömt bort den och inte riktigt fattar vad jag pratar om, men för länge sen när jag var dödssjuk i influensa började jag på en ylletröja. den är nu klar. måste bara sy ihop helvetet. vilket inte är så bara utan tar typ sådära FLERA TIMMAR. *tidsbrist* *försöker organisera ihop 350 möhippe-bilder också*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar