måndag 24 maj 2010

mr big

ok. jag fattar inte riktigt varför jag har så här helvetes mycket att göra hela tiden. varje nerv i hela min kropp bara skriker när jag måste gå till jobbet varje morgon och jag har tusen miljoner grejer att göra efter jobbet också. fick negga ihop över att gå på robin hood ikväll med joakim och hans päron för att jag var tvungen att köpa kablar till mitt nya vansinnes-projekt att möblera om hela lägenheten. det blev förvisso asbra, men jobbigt. dessutom var jag tvungen att fixa grejs till A's bröllis, boka flygresa till italien i sommar, betala Lil's parkeringsbot och allt detta efter att jag kom hem kl. 19. dessutom skulle jag behöva tvätta och är i desperat behov av att ordna i mitt källarförråd som blivit ett sånt där förråd som bara är en vägg av grejer man möts av. kommer varken in eller ut. fyfan.

får lite ont i huvet bara av att tänka på det hära. men hur som helst. anledningen till att jag ens vågar boka flygresa är för att jag ska gå den hära svindyra kursen på arlanda mot flygfobi. den är 3 dagar och man får gå i typ terapi, käka, softa runt i ett flyghangar, sitta i flygsimulator och avsluta med en inrikesflygning luleå tur & retur. är jag fortfarande rädd efter detta börjar jag gråta. 

roligt på jobbet:

under förra veckans värmebölja fick ungarna springa omkring i badkläder och leka med vatten hela veckan. i hallen skulle de byta om och så... 

pojke till flicka: du har ingen snopp!
flicka: nej, jag har den här. det är allt jag har!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar