lördag 8 maj 2010

på ett silverfaaat

jag är in hideout i min lägenhet. utanför hörs stöket av vårstädet. väcktes klockan 10.00 av någon med vad som lät som en hammare knackade frenetiskt på min dörr. men det kan dom väl fan inte ha gjort? det skulle ju vara helt sjukt. hur som helst så går jag runt här och trippar på tå och vågar inte göra jota. men vafan liksom, jag går upp klockan 6 i princip varje morgon, och varenda av dessa morgnar är min första tanke "på lördag får jag iallafall sova". på ricko! varje morgon. så jävla trött är jag. så jag tänker ju TYP gå upp så att jag är startklar att VÅRSTÄDA huset kl. 10. nej tack.

fick nyss slag också, ställde mej på vågen för att kolla in grejerna. den ba "52,2". ja ba nänänänä såhär gör den ibland, visar fel. startar om. ställer mej igen. "51,6". börjar bli lite orolig. ställer mej igen, och igen, och igen. "51,5". då jag vägde ca. 55,5 sist jag vägde mej för några dagar sen inser jag att detta antingen är en fet omöjlighet från vågens sida, eller så har jag fått nån super-duper sjukdom och isåfall ligger jag ju jävligt risigt till. meeeen 5 min senare hade vågen fått lite vett i sej. don't worry mama jag väger inte 51 kg. fast det vore väl förvisso inte en sån katastrof. mest konstigt.

nu måste jag fan göra klart dom sista centimetrarna på tröjjäveln! fatta att jag inte är klar med den än. har varit sjukt kämpigt på senaste tiden. slash JAG HAR HAFT SÅ SJUK MYCKET ANNAT ATT GÖRA. och senare idag ska jag på mega-loppis i bagis! pepp!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar