fredag 7 maj 2010

stök stök stök

det är ofattbart stökigt i min lägenhet. alltså sådär stökigt som det typ aldrig blir hemma hos mej för att jag är en sån lysande pedant. men nu serrni. det ligger tuggummin på tomma nötpåsar, burkar lite här och var, tidningar på golvet och kuddar lite överallt. kläder här, kläder där. lite pengar också. en pensel, en av joakims påtningar, nåt gammalt brev. ja herregud. och så är det snuskigt på golven också. och badrummet ska vi inte ens tala om! hualigen. det blir liksom lite jobbigare att ta itu med det för varje dag som går. mår lite dåligt precis när jag ser det, sen ba... nääääääääääe.

imorse hur som helst så cyklade jag till jobbet som vanligt, men nåt som inte var så vanligt var att jag cyklade förbi vad som såg ut att vara ett dött rådjur på vägen. ringvägen! helt sjukt. några gubbar stod och petade på den för att se om det fanns nåt liviren. blev lite lesen i ögat.

en annan grej som jag fick helt ont i magen av hela morgonen var det här skitjobbiga klippet:



he-rre-gud så jobbigt. helt otroligt. ååååå. ångest.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar