lördag 5 juni 2010

wild wild west

alltså grejen e såhär. på världens bästa bröllop tappade jag min dator i golvet. den gick sönder. nu har jag tillfälligt fått låna jockes plugg-dator, men liksom, internet har varit en bristvara. och inte nog med det - jag har tydligen inget drulletillägg på min hemförsäkring. SOFT. sen sist har en hel del kul grejer hänt:

-A har gift sej! världens bästa kväll. på ricko. ingenting var pinsamt eller jobbigt.
-jag har fått kursprogram för dyra flyg-kursen som börjar på torsdag. jag har förstås redan ångest för den där flygresan. det blir till götet och inte luleå.
-kusin har tagit studenta
-jag har fått godis på systemet för att jag visade leg innan de frågade
-jag har smetat in mina armar med de fula eksemen med stjärtsalva för att se om det funkar
-jag har möblerat om hemma
-vi har fortsatt titta på lost


ikväll ska jag kanske på pop-dakar. det blir kanske roligt. eller, förmodligen. hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar