söndag 20 juni 2010

jocke har köpt kronprinsess-frimärken

*äcklas lite* 

hur som helst. har egentligen ingenting av relevans att säga, men jag kan inte påstå att det är det bloggen är till för iallafall. imorgon är det jobb igen och jag känner om möjligt ännu mer motstånd att gå dit. trots att jag vet att minst 5 ungar från min avdelning nu fått sommarlov. ja ba vill inte. kan inte fatta hur mycket jag inte vill. dock ska det bli lite mysigt att ta hand om sniffi mån + lite tisdag. lite pirrig i magen nu inför flygresan på torsdag, men det är mest förväntansfullt pirr och inte så mycket ångest inblandat. däremot börjar jag tycka att det är lite wierd att ingen från kursen svarat på mitt mail. hon som håller i kursen skrev ju fel mail-adress till mig i det första utskicket tydligen, men hur svårt kan det vara att svara på mitt riktiga mail när jag skickade det? känns skumt. lite trist faktiskt. 

nåja. gonatt!

ps. nån som vet vad dom hära helt ljuvliga träden med rosa blommor heter? inte körsbärsträden, de här har en mycket mörkare rosa färg, och så massa gröna blad kring förstås. de blommar fortfarande, till skillnad från körisarna. tacksam för upplysningar.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar