lördag 25 december 2010

25 december 2010

urafin julafton har passerat! bra på alla sätt och vis. jag fick faktiskt allt jag önskade mig som hade med italien att göra + lite till. på måndag ska jag casha in på mina presentkort, köpa undisar och lägga tråkiga och dyra men nödvändiga pengar på jävla p-piller. känns surt varje gång alltså. meeen men. linser också. skittråkigt att köpa även det. 


jag har nästan stickat färdigt min första bebis-socka. den är skitgulli. så himla liten liksom. 


och på måndag ska jag jobba med typ 8 andra främlingar på mitt jobb som kommer att stå där med sina granskande ögon och döma allt arbete jag lagt ner på den där stugan. samt deras barn. samt 11 av "mina egna". uhuga! 


nu ska jag sätta mej och käka jalapeño-nötter som jag fått av min supersöta kusin, och titta på tv med bror. hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar