söndag 12 december 2010

äntligen.

hurra! jag kan sticka sockor! och va FORT det går hörni. johanni och alex. fan vad era ungar ska få raggisar nu. heja mej!


ja, om det inte märks av ovanstående mening har jag alltså blivit en fulländad tant. jag sitter hemma och stickar på en lördag. hela dagen. man kan säga att jag behöver ett miljöombyte. klickade mej fram till en amerikansk tjejs blogg som bloggade om sin tremånadersvistelse i florens, studerandes vid skolan jag ska plugga vid. lite mycket målande historier om miljön och kulturen och konsten kanske, jag hade hoppats på lite mer om själva skolan och typ. LIVET. där. men nja, hon var mest för att filosofera om vilken ny människa hon hade blivit där borta. och alltså. inte för att jag inte skulle vara up for lite life-altering upplevelser liksom, men ja. inte riktigt vad jag var ute efter.


hur som. imorgon ska jag och pappa tjacka gran! den ska vara så jävla fin. jag hatar fula granar. värsta jag vet. typ. eller nej, inte värsta. men fula granar = epic fail. 


godnatt!

2 kommentarer:

  1. Ååå det ser jag fram emot! Det kommer säkert behövas en hel del sockor i vinter...

    Imorgon är det dags, å den fina tröjan e med i väskan :)
    Nu väntar vi på sockorna då ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  2. hihi. vi har så många gånger idag efter att vi fick sms om att ni var påväg dit ba "undrar vad Johanna gör precis just NU". så spännande!!!

    KRAM

    SvaraRadera