söndag 28 februari 2010

blä blä blä

när det kommer till mat har jag lägre fantasinivå än jag NÅGONSIN kunnat föreställa mej. jag kan inte förmå mej till att komma på en enda maträtt jag skulle kunna tänka mej att äta. kan ju ha att göra med att jag typ inte är sugen på något också. men ändå. sjukt irri.

senså är jag så stööört trött eftersom jag efter vridandes och vändandes igårkväll till slut fick peta i mej lite lugnande för att dämpa nån slags ångest jag inte har nån aning om var den kom ifrån. och nu då, så har jag gjort två försök till att börja sy ihop koftjäveln och gjort fel båda gångerna och fått sitta och pilla med mörkt garn som man knappt ser nånting i och försöka rätta till mitt misstag, och nu är ja ba baaouta trött och orkar knappt titta.

jag vill helst bara gå och köpa nåt så jävla onyttit och smälla i mej, men bara på en helg har jag blivit som en liten mini-tjockis efter allt godis, chips och vitt brö. bajs! 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar