lördag 27 februari 2010

californiacation


alex har planterat ett frö i mitt huve som jag ba inte blir av med nu. alltså såhär: sommaren 2010 = coast to coast USA. jag skulle third wheel'a på deras "smekmånad" (fast som egentligen inte ska vara en traditionell smekmånad utan mer som ett kul tillfälle att resa) och i bästa fall kan vi wheela med deras rika vän från san fransisco och köra runt i en av hans 5 bilar. gahahaaa! my mind wanders. asså. nu är ju det här bara på idéstadiet eftersom jag bara kastade ur mej att jag är sugen på USA i största allmänhet, men när hon väl sagt det var jag hooked. 


sen så har jag kommit på en skitsmart grej som jag är jävligt sugen på att genomföra. jag tänkte nämligen passa på att utnyttja några dumma monarkister som för allt i världen vill "vara med" på den jävla kronprinsessans bröllop i sommar genom att hyra ut min lya till hutlöst pris. smart va? det ska tydligen vara sjuk efterfrågan. borde ju funka. ha!


nej nu baske mej ska jag gå och lägga mej. imorgon ska jag se min barndomsvän pär uppträda i melodifestivalen. festligt. natt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar