tisdag 16 februari 2010

hejja!

okej, såhär är det: bloggspace suger verkligen. jag hatare varje gång jag måste gå in där och KRÅNGLA så jävla hårt för att få skriva ett sketet inlägg. dessutom är blogspot av någon anledning kopplat till google, vilket passar mej superbt med tanke på min nya vrålhäftiga mobil.

just nu är jag hemma och är sjuk. ja. ÅTERigen. detta blir min tredje sköna karensdag inom loppet av en månad. känns ju verkligen rättvist. frågan om karensdag inom barnomsorg och sjukvård känns mer aktuell än någonsin. jävla "vabruari" som tillome metro har kännts vid. skitfint verkligen. *ser fram emot nästa lön*


men nåt kul är ju iallafall att min kofta snart är klar. jag måste säga att jag är grymt imponerad av mej själv. ba en arm och lite annat småtjaffs kvar! pepp!

f.ö. tycker jag så himla synd om fåret i tele2 reklamen som blir klappad på klövarna. puppyeyes liksom. åh.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar