fredag 26 november 2010

26 noveber 2010

idag när N på jobbet frågade vilket datum det var, och jag sådär chockartat över att hon inte visste att det var den tjugosjätte för att det är löning idag, så sa hon varpå jag påpekade detta faktum "m-m. inte löning. skadestånd". det var nog det hårdaste huvudet på spiken jag varit med om. kände mej hemma direkt.

ikväll kom örebroarna till stan. emma är värsting-gravido och fick en ninjakick av ungen när vi satt i soffan satt hon flög åt sidan. skitkul ju. efter middan gick utröstningen av idol på fyran. ett fett fuck you till alla som inte röstade på linnea alltså. där fanns det faktiskt för första gången en riktig artist i ett program som idol. men nä. då är hon för knäpp. aldrig mer idol. seriöst, den där "åå jag är såhär svår och svart runt ögona och tittar mej omkring med mina ledsna hundögon och bär mitt fula låtsasrakblad runt halsen som en påminnelse av min svarta själ. jag är så jävla ball. peace. love. rakbladssång. love. jag var halv innan jag träffade dej" jay. uähäähähähä kräks.

men värsting-grejen då: jag vann metrogo auktion igår! presentkort på glajjor för 1.500 spänn. 750 fick jag punga ut! fatta! apbra ju. det var reservationspriset också, så billigare än så hade inte gått. 

hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar