fredag 12 november 2010

south east north

ännu en förfärlig jobbvecka har nått sitt slut. idag på eftermiddagen på jobbet hade både jag (eller ok, nästan jag) och L feber. härligt. jag får aldrig feber. alltså på ricko typ aldrig. min normaltemp är 36,6 och idag hade jag 37,6. det högsta jag har haft i feberväg på... 6? år är 37,7. och dessförinnan var det fler år än jag kan minnas. jag får helt enkelt inte feber. däremot går jag runt och svettas när andra fryser. på allvar. varje dag.

dessutom är mina fötter alltid iskalla. och det påminde mej ikväll om att jag inte längre har någon sådär som kan värma upp dom med sin blotta närvaro. inte för att jag ångrar uppbrottet eller så, men det tar ett tag att vänja sej vid att vara ensam så mycket mer.

och jag har fått medicin mot mina... privata problem som gör att jag blir så jävla dåsig och slö i hela kroppen. framförallt pallet. och eh, eftersom jag har fått en ASK av tabletter av läkaren och inga instruktioner om hur länge detta ska pågå så blir jag lite orolig.

just nu håller jag på att sticka så aggressivt att jag har ådragit mej ett hål i tummen. gör så jeeeedra ont alltså. ajje.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar