fredag 5 november 2010

svinkoppa, är det du?

det går svinkoppor på jobbet. eller ok. nu överdrev jag. en unge på min avdelning har fått svinkoppz, sedan dess har vi själva gått runt med kopp-ögon och själva diagnostiserat minst 3 till. säkert sant. nu allafall så poppade jag popcorn ikväll och jag veeet att jag hoppade till för att det stänkte sådär ont av oljan i kastrullen på min arm MEN den här blåsan är bara så himla STOR och kliar och har fått en massa mindre blåskompisar bredvid sej. huhuhu.

annars hare vart bra och så. såg på film med jocke igår. värsta aptrevligt och inte jobbigt alls. kändes som alltid med ändå inte. idag fikade jag med bästa nike efter jobbet och imorgon hoppas jag att hannih gör verklighet av piña colada fantasin. OM JAG INTE LIGGER HEMMA OCH DRUNKNAR I KOPPISAR DÅRÅ.....


blir lite sugen. *HEHEH*

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar