lördag 27 november 2010

27 november 2010

jag hatar när det är sådär att man tycker att nåt är jättesnyggt och så provar man och så var det inte lika snyggt på men liksom tillräckligt och så köper man iallafall. det blir sällan bra.

idag vet jag inte riktigt hur jag gjorde av med en tusing på inget riktigt konkret. lite småfläng hit och dit som ba added up liksom. 

jag hatar det här med att det känns som att jag inte har något liv längre bara för att jag inte orkar ta mej för någonting. ikväll skulle jag förvisso ha drinkat med annika om det inte hade varit så att hon blev tvungen att barnvakta, men liksom. nu när det inte blev av så var det inte som att jag aktivt ville hitta på nåt annat. pallar inte liksom. plus ingen riktig lust. samtidigt som jag kan bli uberledsen för att det ibland känns som att jag verkligen vill göra nåt men ingen att göra det med. hej här är jag helt naken på internet liksom, men ehh. ingen idé att låtsas känns det som. 

ikväll blir det då helkväll med kidsen och örebroarna. istället.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar