tisdag 9 november 2010

tjena bloggen

idag har varit en ganska.. intetsägande dag. jag har varit uppe på storbarn då A + N är sjukisar. det har varit cool för mej, ett helvete där nere. jag och L har samtalat ikväll och kommit fram till att vi nu kommer att rikta in oss enbart på att se till att alla inblandade får en så bra dag som möjligt. inte hålla på med pressen om att arbeta efter allt vad arbetsplaner och pedagogisk verksamhet heter med den enda läraren på avdelningen borta 3 dagar i veckan. och en av de två dagarna hon är där är det planering avdelningsvis hela förmiddagen. och en av dessa dagar har hon själv 1 timmes planering. nej. helvete heller. det är detta som har fått mej att må illa varje morgon när jag vaknar. inte mer hets och klump i magen nej. jag blir till och med lite arg. jag får fan inte lön för detta. jag har inte ens utbildning för allt detta som läggs på mej och förväntas av mej. så dom kan ju fetglömma att jag tänker gå runt och ha ångest i mitt privatliv för att chefen tog ett jävligt kasst beslut angående detta. uäk. kräks.

jag är så trött, för gissa vad jag gjorde inatt, JO JUST DET, JAG VAKENDRÖMDE OM JOBBET. godnatt.

1 kommentar:

  1. Usch Siri, låt inte detta med jobbet påverka dig så mycket. Försök släppa det på din fritid i vart fall.

    Kram lilla vän

    SvaraRadera