söndag 7 november 2010

i got 99 donors cause a bitch ATE ONE

åh gud. dör fortfarande på det. skrattade så jag skrek.

igår så vart det liksom allsång hos vickan, eftersom hon innehar en fet flygel. hannah stod för underhållningen, som oftast. victoria bor faktiskt precis där min bästis i låg & mellanstadiet bodde. jag gick dessutom på daglig basis förbi precis där på väg till och från skolan. har inte vart där sedan dess. freaky! men allafall. vi drack vin och skrattade. det var fint. sedan smällde jag i mej en faktiskt skitgod kebabtallrik på SOLGRILLEN. helt fantastiskt att man aldrig käkat där förut.

apropå att jag fick reda på att en av mina närmsta vänner sedan barnsben, relativt regelbundet, har käkat rå bacon... jag upprepar, RÅ. BACON. så återkom denna gamla goding in i mitt liv:



"she's gonna try and stop me.... but she can't run in those little high heels."

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar