fredag 12 mars 2010

don't be a hater

jag skulle vilja påstå att jag inte direkt hatar människor. jag kan tycka att de är så jävla dumma i huvet och skitäckliga i allmänhet, men om jag hatar någon så måste det vara den där jensen-idioten som skriver "krönikor" på slitz. ja, jag vet. det är skitfånigt att faktiskt bli provocerad av någon så uppenbart provocerande, men på något sätt känns det som att han faktiskt menar allt han skriver. alltså fullt ut. jag kan liksom inte riktigt bara rycka på axlarna och tro att han bara försöker förarga "redan arga" (som han själv uttrycker det) feminister. jag tror faktiskt att han är sådär genom-äcklig som han utger sej själv för att vara. och det värsta är ju att 100-tals precis lika äckliga snubbar till sitter och garvar och high-five'ar när dom läser hans intelligens-befriade "krönikor". jag ser det framför mej och kräks lite inombords. 

motsägelsefulla "ligg med en feminist" grejen

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar