måndag 29 mars 2010

now i've gotta get used to not living next door to alice!

jag fattar fan inte riktigt vad det är med mej. varför är jag en sån jobbig jävla pubertal tonåring hela tin? varför kan jag inte bara vara en normal vuxen människa som inte går runt och har typ, VÄRLDENS JOBBIGASTE beslutsångest? jag kan ju inte ta beslut for shitt. sjukt sunkigt och jag tror snart att den här ångesten säger ifrån. 

idag efter jobbet lättade jag på mina sorger och shoppade med A, som även fick agera bank åt mej eftersom jag glömt mina kort i min jackficka. så himlans dumt. hade dom i fickan igår när vi skulle käka på en pizzeria i sälen och tog aldrig ut dom igen, och bytte på det jacka imorse när jag kände mej lycklig över att det var plusgrader. allafall. vi åt middag på indira sen. när jag kom hem drabbades jag av att se en lapp i trapphuset, som säger att jag måste lämna min lägenhet till förfogande åt nån som vill gotta runt i mitt avlopp. jahapp. man tackar väl och tar emot ungefär, men grejen var att jag var tvungen att lämna nycklarna till nån som råkade vara borta och så slutade det med att jag inte hade några kuvert att lägga nycklarna i, att jag knölade in dom i lite rutat papper och skrev mitt namn på och slängde i brevinkastet. kändes ganska hardcore faktiskt. tänk om alla mina grejer är borta imorgon. coolt.

sen var det ju så jobbigt att jag inte hade mina kort med mej på hemvägen för då lyckades jag ju inte ens köpa frulle till imorrn. vilket betyder att det blir 2 ost-riskakor med smör och ett halvt glas halv-sur yoghurt imorgon med. gott.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar