onsdag 17 mars 2010

swine!

jag har nu med pappas konsultation kommit fram till att det är influensa jag lider av. det värker i varje nerv i kroppen och mitt huve kanske rentav kläcks om jag får en till hostattack. som f.ö. gör så att så mycket slem kommer upp att jag kippar efter andan. 

vad jag inte förstår är varför jag svettas som en liten gris. och sen fryser. jag har inte feber längre. ändå sitter jag här som om jag hamnat i klimakteriet och jag tror att jag är ganska säker på att det inte har hänt än. 

anyway. det är ju fantastiskt vad man kan åstadkomma med stickningen när man är sjuk. har precis börjat med mönstret. gjort fel 2 ggr hittills. ingen biggie. blir nog bra nu när jag fattat hur jag läser av diagrammet. hejja mej!

2 kommentarer:

  1. Vem ska få den fina tröjan? F ö SVÄR INTE SÅ MYCKET!

    SvaraRadera
  2. kära mamma, jag är en vuxen kvinna som faktiskt råkar tycka om att svära lite då och då. get off my case!

    alice ska få den i födelsedagspresent. men den blir stor. passar en 4 åring - eftersom jag inte tror att en ylletröja är till så stor nytta i slutet av maj...

    SvaraRadera