tisdag 16 mars 2010

"we should just fuckin' nuce the hole thing"

det går en dokumentärserie på TV4 Fakta, om amerikanska soldater i Irak. och alltså. fyfan. ogillade man inte dom där svinen innan man sett den här serien kan jag lova att man hatar dom efteråt. det är helt otroligt hur de helt ogenerat sitter och säger grejer som "jag bryr mej liksom inte om ifall dom har val här eller inte. jag vill ba dra hem nu." och "rör ni bilen en gång till bryter jag era jävla små fingrar!" (till barn) och när stackars fattigt byfolk blir helt till sej av gåvor de har med sej, så att det blir en form av stormning ba "nähä! nä då gör vi såhär då, INGEN FÅR NÅNTING. TJARÅ." urrhhhhfggg. kräks. detta var min personliga favorit: "det finns tre typer av irakier. män som är rebeller, kvinnor som föder rebeller och barn som växer upp till rebeller."

f.ö. är jag fortfarande väldigt sjuk och det är mycket synd om mej. 

ps. mitt nya projekt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar