onsdag 3 mars 2010

småbarnsföräldrar. fina grejer.

till alla föräldrar som beter sej som svin skulle jag vilja skicka ett fett jävla fuck you denna härliga onsdagskväll. jag gillar er inte alls. 

i övrigt så har jag tränat idag igen. det var fint. eller det var det inte alls, men det känns fint såhär i efterhand. det var en sån tjock kvinna där så att jag blev alldeles häpen. hon var sådär tjock så att det riktigt vällde ut fett från konstiga platser där det verkligen inte borde finnas nåt fett. typ. UNDER röven. vafan? freaky. blir alltid fascinerad av antingen väldigt smala eller väldigt tjocka människor. *originell* *vet*

 

alltså. hehe. det roliga med den här bilden är ju att man tycker att hon till höger "ju är ganska smal". 
 
allafall. idag lagade jag korv stroganoff. jag är så efterbliven när jag ska köpa lök. sjukt petig alltså. den får inte vara ful, på något sätt skalad så att den faktiska löken blottas och så får den inte vara minsta mjuk. det blir oftast jävligt meckit och jag ser oftast bara ut som ett määhää.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar