måndag 15 mars 2010

i love my job

get this: jag har feber! shitta liksom. första gången på typ 6 år. och då var det typ 5 år sen förra gången. jag får inte feber. ja, förutom nu då. jag låter som ett jävla skämt när jag snackar också. så jävla illa är det. *synd om mej* ja. 

nu har jag lagt ut en annons på blocket med ett hutlöst pris för min lya under det jävla bröllopet i juni. jag följde bara alla andras exempel! vi får se om nån nappar. annars blir det till att sänka det lilla priset... 

har börjat på ett nytt stick-projekt nu också. jag har gett mej på att sticka randigt och med prickar över hela grejjen. blir nog finfint. såhär blevkoftjäveln



och fan, fick lära mej att NK's tyg&sy avdelning is the place to be om man letar knappar. en hel VÄGG hade dom. vicken välsignelse det kändes som när jag torsdag kväll och sista chansen att köpa knappar hittade denna himmel.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar