torsdag 22 april 2010

gg

woha. det fanns tydligen en massa gossip girl avsnitt jag har missat att sätta tänderna i. kom iofs inte ihåg det sista avsnittet jag såg, men skitasamma. väldigt enkel grej att kolla på. roligare är ju att glee är tillbaka. och breaking bad också, men jocke "gillar inte att titta på pågående serier". nähä. då blev det inget. friday night lights finns ju också iofs, men jag finner sällan tid numera. jag har på något konstigt vänster blivit ganska upptagen. typ hela tiden. har ingen aning om hur detta har gått till. mind = blown.

idag kom A till jobbet och var sliten to say the least. hade apkul åt henne hela dagen. hon gnydde och hade sej och det var "kan inte du brygga kaffe?" hit och "jag behöver vatten också" dit. jag sa åt henne att köpa chips efter jobbet som plåster på såren, hon ba "mm, ska jag göra, fan vad gott det ska bli". 

 

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar