lördag 17 april 2010

lotto

det borde ju vara ganska lite chans att man hittar 2 st hjärter 6, vid olika tillfällen, på marken? från en kortlek alltså. det har Loca på jobbet gjort nu! fatta. hon borde typ köpa en lott. jag gick liksom och orerade om hur osannolikt det ens var att hitta ett kort på marken. sen hittade jag förvisso ett själv på vägen hem, men det styrker väl bara min teori om att... vi borde köpa en lott. kanske. venne.

igår var hur som helst ZUPERMYS! andrea och billie var här på värstingmiddag med hamburgare och guaca och vin. svullomiddag och jag blev proppismätt. billie och jag gick efter att andrea hade dragit för att sova, skulle jobba imöra, iväg till underbara bar för att träffa en kanonfull loke. det var festligt. underbara bar var jag senast på när jag var 17 och var Lucy Paige. DET var festligt.

idag har jag bara hunnit bli lite tjurig över att SEB har sämst öppettider och så. ska dricka kaffe med grädde. *har ingen mjölk* *ganska nöjd med det* hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar