tisdag 13 april 2010

huvevärk

alltså det är inte klokt hur snoriga våra ungar är just nu. helt sjukt. ba feta BLAFFORNA med snor, strilandes nerför gården mellan käften och snoken pårom. konstant. alltså jag menar bokstavligt talat, man snyter dom och så två sekunder senare ba *SOM OM JAG INTE PRECIS SNÖT DEJ FÖR TVÅ SEKUNDER SEN* och jag har ändå sett en hel del snor kan jag lova. uäkäkk.

jag går runt med huvevärk också. oprovocerad huvevärk. jag har liksom kollat att jag 1) dricker vatten 2) dricker kaffe 3) inte är förkyld. ändå. börjar på allvar fundera på ifall jag kanske är lite såndär pollen-allergisk. har hört att det kan komma när man blir stor. *e stor* nä men, på allvar alltså. skulle ju suga. men ganska lätt fixat säkert.

nu ska jag duscha, fixa litte, hoppa på cykeln och trampa hem till krullis och sova en skvätt. ja, jag är knepp. hej!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar