fredag 9 april 2010

take me back!

jag vet inte riktigt vad det är som gör mej såhär disträ. min gissning är sömnbrist men det kan ju helt enkelt vara ett lite onödigt personlighetsdrag också. idag glömde jag liksom cykelnycklarna I cykellåset när jag skulle in på ica. höll på att få panik när jag inte hitta dom i fickan. kolla i låset. ba JAPP DÄR VA DOM. jättebra liksom, som att ge bort en i princip ny cykel. arghghghg. *älskar mej själv*

andra grejer jag håller på och glömmer hela tin är typ att stänga av kaffekokaren när jag går hemifrån, glömmer nycklarna inne i lägenheten när jag ska ner och hämta tvätten (det var ju fan en av dom jobbigare grejerna jag varit med om. var tvungen att hoppa på en intet ont anande granne och be att få ringa mamma som i sin tur fick eniro'a fram jockes nummer som jag inte kan i huvet), förlägger mina nycklar på jobbet så att jag inte kommer in i skåpet så att jag inte kommer hem. ja. osv. jag känner mej som en gammal gumma. 

och idag då när jag skulle in på ica så såg jag en kille jag gick i mellanstadiet med på högalidsskolan. han var en såndär man blev arg ba man såg, för han va så extremt dumihuvet och provocerande att man ville slåss. på det var han ofattbart ful. alltså sådär så att man inte riktigt tror att det är på riktigt. såna som det iofs finns ganska många av i den åldern, med liksom pyttelitet asymetriskt huvud med ett tillhörande ansikte som ingenting ser ut att sitta rätt i, på en väldigt stor och klumpig kroppshydda. som sen i de flesta fall växer till sej rätt proportioner, men... inte den här. han såg precis likadan ut som han gjorde i mellanstadiet. den där instinktiva ilskan ba högg i så fort jag såg honom, som förvisso ganska fort gick över i sympati. herregud. jag tycker verkligen inte att utseende är allt, det är inte det, men i och med att det är det första man ser är det ganska oundvikligt att man reagerar. sen hade det väl säkert förbättrats om han typ... inte hade haft mjukisbyxor och nån saggig gammal tjocktröja på sej, men det är ju en annan femma. en majoritet av mej tror med stark övertygelse att han aldrig har fått ligga, till exempel. och fatta det! det är ändå inte många man kan säga att man tror det om. oj oj. vad mycket tid jag lägger på att tänka på det här när jag borde sova för att gå upp tidigt imorgon och spendera dagen på DET TRÅKIGASTE SÄTT MAN KAN.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar