torsdag 21 oktober 2010

ambitions

idag var jag på räknestuga med trevliga Frida från kursen. det var på norra real, som jag tyckte var superfreaky för den skolan är verkligen en exakt kopia av södra latin. både utvändigt och invändigt. när jag gick runt där inne så ba "ååå va skönt att jag är på söder nu. nära hem till jocke!" så kom jag ut och ba "nä. är ju vid odenplan ja." alla fall. på mattestugan fick vi hjälp av en nyexad student från norra real som tydligen gick ut med alla MVG'n. kändes... lite hårt.

blev tvungen att ställa in teaterbesöket med syskon i helgen för den här jävla matten. min tillvaro är faktiskt helt sjuk just nu. kom på mej själv tidigare idag med att sitta och längta efter att bara få ligga i soffan efter jobbet och titta på tv-program jag egentligen inte finner underhållande. kändes som en liten nostalgitripp. helt sjukt ju. jag har läst den här kursen i TVÅ OCH EN HALV VECKA. redan känns den som mitt enda liv. kul.

jag får ont på en punkt i ryggen, mellan vänster skulderblad och en nackkota lite längre ned, när jag sitter såhär som jag sitter. (som en hösäck). även detta är något som kommer tillbaka för att bita mej i rumpan. min quasimodo-hållning. grattis till mej!

men å. detta är iallafall ett glädjemoment:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar