lördag 30 oktober 2010

lipsill

jag bokade precis flygbiljett till italien. hur jag än försöker kan jag inte känna peppen. inte nu. såhär: jag känner mej ganska ledsen. personen jag fram till i onsdagskväll kände att jag hade allra närmast är inte det längre. ja, på grund av mej själv, men fortfarande. vill grina och prata och må bättre, men det går inte riktigt just nu. fixar liksom bara första biten. och det här med att sova själv.. och det här med att vara orsaken till att nån man har långt inne i hjärtat är ledsen. 

det här, suger.

3 kommentarer:

  1. Kram kram kram kram i massor till dig vännen! Du fixar det! Å du, man får va ledsen, även fast man själv är orsaken till det. Det skulle va konstigt om det inte kändes nått. Det kommer ta ett tag å vänja sig, men det går över. Du kommer väl ihåg vad jag berättade... så illa kommer det inte bli för dig, det lovar jag. :)

    Å vänta du bara, om ett tag kommer biljetterna till Italien å kännas så fantastiska att du inte orkar vänta på att få hoppa på flyget å ta dig dit. Du måste inte känna glädjen över dom just nu.

    Å du, gråt min vän, gråt, det är det som gör att man sen kan ta sig upp igen. Det är skönt att få gråta, man måste inte vara stark i allt!

    Det är bara å ringa om du behöver!
    Kramar!!!

    SvaraRadera
  2. du e så fin och bra. tusen kramar tillbaka.

    SvaraRadera