lördag 23 oktober 2010

pengar, brudar, pengar igen

ett litet skämt sådär. men skämtåsido. jag låg här och tänkte på snygga brudar. eller snarare vilka kvinnor jag tycker är allra vackrast. och vilka snubbar jag isåfall tycker är vackrast. som jag känner till, då. jag har insett att jag ofta tycker att kvinnor är vackra när de är naturliga och har något som gör att de nästan ser lite konstiga ut. fast på ett snyggt sätt. eller ja, det blir snyggt i mina ögon. oftast tycker jag att sånahär sockersöta eller slisksnygga människor oftast framkallar nånslags cute-overload, i en icke-positiv bemärkelse. det blir för mycket av det goda, helt enkelt. sen är jag svag för fräknar. och snubbarna... mörkhåriga, ett jävla pirr-i-magen leende och gärna en rejäl kalufs. och stora, ådriga händer. (!) det här är pure attraktion. och jag kom fram till en liten lista. presenting: 

kvinna på plats nr. 5:


kristen stewart. jag tyckte inte riktigt att hon var så jävla snygg där i början när hon började dyka upp i samband med twilight, men man, i see it now.

man på plats nr. 5:


adam brody. jag var typ kär i honom när O.C gick. 

kvinna på plats nr. 4:


maggie gyllenhaal.

man på plats nr. 4:


johnny depp. nam nam.

kvinna på plats nr. 3:


beyonce knowles. SASHA FIERCE! 

man på plats nr. 3:


pharrell williams. verkar inte vara klok, men nu var det ju inte det vi gick på va.

kvinna på plats nr. 2:


katherine moenning. skulle för övrigt inte banga på nån i the L-word. så jävla hotta hela högen.

man på plats nr. 2:


robert pattinson. förstås. varför i helvete skulle han inte vara med på en sånhär lista.

kvinna på plats nr. 1:


chloé sevigny. så-jävla-snygg. och hott.




man på plats nr. 1:


aaron rose. i den rutiga skjortan. skulle inte banga.

okej. nu tycker ju jag att hundramiljoner till är apsnygga, men dessa var de jag kom på. vilka tycker ni är snyggast i världen? vet inte riktigt vem jag ställer frågan till. tror inte riktigt att nån läser min blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar