onsdag 20 oktober 2010

det är ingenting för mej


ja. idag kom det. linjära funktioner. kapitlet i matte b som jag systematiskt sket i att lära mej i skolan för att jag tyckte att det var för krångligt. its back to bite me in my rövhål kan jag säga. så, utöver den milslånga läxan till på måndag måste jag dessutom läsa in ett helt kapitel från b kursen. kul helg.
och vad är egentligen grejen med skoltoaletter? finns det nån form av regel som säger att de MÅSTE vara råskabbiga? den ena har bara blött toapapper och ingen tvål och i den andra ligger en ospolad bajskorv. ja men man blir ju så himla suuugen alltså.

en morsa bad mej i eftermiddags att lukta på hennes unges kissiga galonkläder, för att "de inte alls luktar!". så himla gosigt. detta efter eftermiddagen från helvetet där jag ungefär hela tiden hade lust att kränga mej in i en av ungarnas heltäckta vagnar och rulla ner för höjden i jävligt hög fart.


nu måste jag sova. därför att det är liksom såhär det är nu. jag jobbar, pluggar, sover. jobbar pluggar sover. mm.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar